Spravujte vratky ve svém e-shopu komplexně a přehledně
Online systém pro správu vratek
Internetová aplikace
S čím vám pomůže náš systém pro správu vratek v e-shopu?
Snadné Vrácení je BEZPLATNÝ nástroj pro e-shopy, který zefektivňuje, optimalizuje a snižuje náklady na zpracování vráceného zboží.
Naše služba je pohodlný online systém umožňující komplexní správu vratek, dostupný ve formě intuitivní aplikace.
Majitelé a manažeři e-shopů velmi dobře vědí, jak důležitá je analýza dat v e-commerce a jak na jejím základě dělají klíčová rozhodnutí. Plánování práce ve skladu, sledování vratkových zásilek a organizace logistiky navíc často představují výzvu pro osoby, které tyto procesy koordinují.

Software pro správu vratek
Objevte možnosti systému pro správu vratek a zjednodušte vyřizování vratek ve vašem e-shopu.

Intuitivní uživatelské rozhraní
Plná kontrola nad vratkami – pohodlně a automaticky
Náš systém pro správu vratek umožňuje oprávněným uživatelům kompletně řídit proces vyřizování vratek v e-shopu, a to přehledným a srozumitelným způsobem. Intuitivní a transparentní online aplikace umožňuje automatizaci celého procesu a také neustálý přístup ke všem potřebným údajům pro maximální zefektivnění správy vratek.
Dostupné funkce umožňují nejen sledovat údaje o vratkách v e-shopu a zjišťovat jejich důvody, ale také spravovat oprávnění uživatelů, filtrovat vratky podle zadaných parametrů, měnit stavy zásilek nebo přidávat potřebné poznámky na kartu dané vratky, aby ostatní osoby odpovědné za její vyřízení okamžitě věděly, jaké další kroky je třeba podniknout.
Jednoduchá správa vratek
Efektivní zpracování vrácených zásilek a získávání cenných dat
Náš software pro správu vratek umožňuje komplexní a plynulé řízení celého procesu, čímž šetříte čas i peníze, protože produkt používáte ZDARMA.
Můžete tak průběžně reagovat, plánovat činnosti spojené s vyřizováním konkrétních vratek, delegovat úkoly na zaměstnance, zefektivňovat práci vašeho skladu a snadno koordinovat celou logistiku vratek. Analýza dat o vratkách od vašich zákazníků, včetně zjišťování důvodů vrácení, vám poskytne cenné informace a umožní vyvozovat správné závěry. To výrazně usnadňuje rozhodování a plánování dalších kroků v rozvoji vašeho e-businessu.
Porozumění zákazníkům a analýza jejich chování jsou pro úspěch e-shopu zásadní.
S tím vším vám náš systém pro správu vratek zaručeně pomůže.

Tyto problémy vyřešíte ve svém e-shopu
Poznejte možnosti systému pro správu vratek
Integrace s e-commerce platformami

Máme automatickou integraci s vybranými e-shopovými platformami. Díky ní obchod ihned vidí v systému vratky zadané zákazníkem podle čísla objednávky a jeho údajů.
Okamžitá identifikace a snadné vyhledávání vratek

Identifikace a vyhledání vratky je snadné – stačí naskenovat přepravní štítek nebo zadat číslo objednávky.
Zjišťování důvodů vrácení a filtrování vratek přímo v systému

Zjišťujte důvody vrácení zboží a získejte cenné informace pro optimalizaci sortimentu, eliminaci chyb a snížení počtu vratek. V systému si vratky jednoduše roztřídíte podle zvolených parametrů – například podle důvodů vrácení.
Sledování a ověřování vratek před přijetím do skladu

Získáte přehled o počtu vratek a jejich dopravcích, což výrazně zjednodušuje plánování a chod skladu.
Automatické přijetí vratek do systému po jejich doručení na sklad

Automatické přijetí zásilky pomocí skenu štítku výrazně šetří čas.
Přidávání vratek doručených jiným způsobem

Možnost registrace vratek doručených jiným způsobem, například na kamennou prodejnu, výrazně usnadňuje kontrolu a správu všech vratek ve vašem e-shopu.
Automatické e-mailové oznámení o změně stavu vyřízení vratky

Náš systém automaticky informuje zákazníky e-mailem o změnách stavu vratky. Díky tomu jsou průběžně informováni a vy se vyhnete zbytečným telefonátům na zákaznickou podporu.
Zjistěte, co získáte používáním systému Snadné Vrácení
Objevte výhody používání aplikace a získejte cenné poznatky o vratkách ve vašem e-shopu
- dostupnost online odkudkoli a kdykoli
- plná identifikace a nezbytné informace o vratkách uskutečněných zákazníky vašeho obchodu
- snadná analýza všech údajů o vráceném zboží, včetně informací o důvodech vrácení
- možnost vytváření vlastních stavů a skupin stavů vratek s přidělováním oprávnění uživatelům pro efektivnější správu.
- průběžná kontrola nad zrušenými nákupy

kontakt
Máte dotazy? Pojďme to probrat.
Webová stránka nenahradí možnost probrat téma živě. Máte dotazy, chcete znát výhody spuštění služby Snadné Vrácení ve vašem e-shopu? Napište, zavolejte – spojme se.
+420 790 285 219[email protected]