dělíme se o znalosti
FAQ
Nejčastější dotazy e-shopů 
ohledně služby Snadné Vrácení
To není nutné – nevyžadujeme podepsání smlouvy o spolupráci. To pro váš e-shop znamená konkrétní výhody:
Rychlé spuštění služby: službu Snadné Vrácení můžete svým zákazníkům nabídnout téměř okamžitě. Vyhnete se času potřebnému na analýzu, vyjednávání a podepisování dokumentů, což výrazně zrychluje implementaci.
Minimum formalit a větší jednoduchost: celý proces je výrazně zjednodušen. Nemusíte vynakládat prostředky na právní či administrativní formality spojené s další smlouvou. Registrace a konfigurace služby probíhají hladce.
Větší flexibilita: službu využíváte za jasných pravidlech, bez dlouhodobých smluvních závazků týkajících se tohoto konkrétního modelu. To vám dává větší svobodu a možnost přizpůsobit se aktuálním potřebám vašeho podnikání bez složitých dodatků či opětovného vyjednávání.
Menší administrativní zátěž: žádná další smlouva znamená méně dokumentů, které je třeba procházet, archivovat a spravovat. To je reálná úspora času pro vás a váš tým.
Soustředění na klíčové činnosti: místo věnování času a energie smluvním formalitám se můžete plně soustředit na rozvoj svého e-shopu, marketing, zákaznický servis a další strategické aspekty vaší činnosti.
Službu Snadné Vrácení můžete využívat bez smlouvy a těšit se z jednoduchosti, rychlosti implementace a minimalizace formalit.
Ne, taková povinnost neexistuje.
Neuplatňujeme žádné limity, pokud jde o požadovaný počet měsíčně odeslaných vratek z internetového obchodu.
Rovněž připomínáme, že používání našeho nástroje je pro e-shopy zcela ZDARMA.
Každý prodejce si tedy může objem vratek utvářet zcela libovolně.
Nabízíme dvě varianty naší služby.
První je jednoduché a rychlé spuštění služby Snadné Vrácení, určené pro většinu e-shopů. Nevyžaduje žádné odborné znalosti ani zapojení IT oddělení a navíc trvá jen několik minut.
Druhá varianta počítá se systémovou integrací. Ta pro internetový obchod vytváří mnohem širší možnosti, ale vyžaduje již zásah IT oddělení na obou stranách.
Způsob spuštění služby Snadné Vrácení ve vašem e-shopu je tedy závislý na variantě, kterou si vyberete.
- V případě výběru varianty bez systémové integrace je spuštění služby velmi jednoduché a rychlé.
 V prvním kroku vytvoříme pro váš obchod dedikovaný online formulář, který bude v souladu s jeho grafickým designem. Do formuláře můžete také zahrnout další pole a pokyny pro zákazníky, které vám usnadní pozdější identifikaci zásilek a zefektivní proces vrácení. Můžete dokonce zcela přenést proces odstoupení od smlouvy do našeho formuláře.
- Abyste s námi mohli zahájit spolupráci, stačí, když na webové stránky vašeho obchodu umístíte banner s odkazem na námi připravený online formulář pro vrácení zboží.
- Zpravidla také nemusíte podepisovat žádnou smlouvu o spolupráci.
- Díky službě Snadné Vrácení budou moci vaši zákazníci jednoduše odesílat zásilky s vraceným zbožím. Doručí je do podacího boxu PPL nebo na jedno z podacích míst PPL – tak, jak je to pro ně nejpohodlnější. K dispozici mají přes 10 tisíc možností.
- V případě výběru řešení se systémovou integrací získáváte vy i zákazníci vašeho obchodu další výhodu. Díky integraci je formulář pro vrácení zboží přenesen přímo do uživatelského rozhraní v e-shopu a veškeré informace o vracené objednávce jsou generovány automaticky z jeho účtu v obchodě. Spotřebitel, který vyplňuje formulář pro vrácení zboží, tedy nemusí údaje ručně doplňovat, což vede k plynulému přechodu k procesu odeslání vratkové zásilky a výrazně zjednodušuje a zrychluje celou operaci.
 Díky tomu váš zákazník rychle a intuitivně doplní požadované informace a vy máte jistotu, že nedojde k chybě a údaje týkající se vracené objednávky, stejně jako adresa vašeho internetového obchodu, budou vyplněny správně. Více informací o spuštění služby Snadné Vrácení naleznete zde.
Po spuštění poskytujeme přístup do samostatného panelu pro správu vratek. Umožňuje přehledným a srozumitelným způsobem plně řídit proces vyřizování vratek v internetovém obchodě oprávněnými uživateli. Intuitivní a transparentní online aplikace umožňuje automatizaci celého procesu a také neustálý přístup ke všem potřebným datům pro maximální zefektivnění správy vratek.
Dostupné funkce umožňují nejen sledovat data o vratkách v e-shopu a zjišťovat jejich důvody, ale také spravovat uživatelská oprávnění, filtrovat vratky podle zadaných parametrů, měnit stavy zásilek nebo přidávat potřebné poznámky na kartu dané vratky, aby ostatní osoby odpovědné za její vyřízení okamžitě věděly, jaké další kroky je třeba podniknout.
Více informací o panelu pro správu vratek najdete zde.
kontakt
Máte dotazy? Pojďme to probrat.
Webová stránka nenahradí možnost probrat téma živě. Máte dotazy, chcete znát výhody spuštění služby Snadné Vrácení ve vašem e-shopu? Napište, zavolejte – spojme se.
+420 790 285 219[email protected]