Systém pro správu vratek 
#1 v České republice
Jak funguje Snadné Vrácení
Snadné Vrácení je inovativní a BEZPLATNÝ nástroj pro e-shopy, který zefektivňuje a optimalizuje vyřizování zákaznických vratek, snižuje náklady a zlepšuje nákupní zkušenost vašich zákazníků.
S naší službou se vrácení zboží stane příležitostí k dalšímu prodeji. Posílíte značku, zákaznickou loajalitu a zefektivníte práci skladu i logistiku.
Pro zákazníka jde o jednoduchý formulář, který umožňuje pohodlné vrácení zboží. Pro internetový obchod to znamená snadnou identifikaci vrácených objednávek, pravidelnost a předvídatelnost doručení a také konec problémů s nesprávně adresovanými zásilkami nebo zásilkami na dobírku.
Krok 1
Vytváříme formulář na míru pro váš e-shop
Formulář bude graficky sladěný s vaším e-shopem. Navíc můžete do něj přidat další pole, která usnadní identifikaci zásilek a zefektivní proces vrácení ve vašem e-shopu. Můžete dokonce celý proces odstoupení od smlouvy přesunout přímo do našeho online formuláře a zbavit se tak zbytečného papírování.
Vzhled v souladu s vaším e-shopem
Přizpůsobení formuláře na míru
Konec papírovým formulářům



Krok 2
Aktivace nástroje Snadné Vrácení ve vašem e-shopu
Službu Snadné Vrácení můžete na své stránky přidat jednoduchým spuštěním nebo vložením krátkého HTML kódu v administraci e-shopu. Můžete také zvolit integraci služby s vaším e-shopem, která plně automatizuje proces vracení zboží a umožní vašim zákazníkům snadno vytvořit a odeslat zásilku s vraceným zbožím.
Flexibilní aktivace
Funguje s každou e-commerce platformou
Přizpůsobí se vašim pravidlům pro vrácení zboží
Krok 3
Zákazníci vrací zboží pohodlně a bezproblémově
Zákazníci jednoduchým způsobem odesílají zásilky se zbožím, které chtějí vrátit. Vratku zanesou do nejbližšího podacího místa PPL Parcelshop nebo boxů PPL Parcelbox.
Jednoduchý a intuitivní formulář
Bez nutnosti tisknutí etikety
Více než 10 000 podacích míst




Krok 4
Vratky jsou doručeny do e-shopu
Vrácené zboží dorazí přímo na vámi zadanou adresu. Přesunutí celé logistiky vratek do jedné služby vám zajistí řadu výhod, které vám ušetří čas i peníze. Budete přesně vědět, kdy k vám zásilky dorazí, což vám usnadní plánování práce ve skladu. Už žádné starosti se špatně nadepsanými balíky nebo nevyžádanými zásilkami na dobírku. Všechny vratky můžete navíc snadno a průběžně spravovat v našem přehledném online systému.
Pravidelnost a předvídatelnost doručení
Zefektivnění práce ve skladu
Snadná identifikace vratek a obsluha v online systému
Notifikace a reporty
Vždy obdržíte oznámení o odeslaných vratkách. Nabízíme dvě možnosti a je jen na vás, jakým způsobem si přejete oznámení dostávat. Můžete využívat obě varianty současně, nebo si vybrat tu, která je pro vás pohodlnější.
E-mailová oznámení
Přehled o vratkách v reálném čase
1. O vrácených zásilkách vás můžeme informovat e-mailem, ve kterém najdete všechny podrobnosti týkající se vratek odeslaných do vašeho obchodu v daný den. Tyto zprávy budou zasílány každý den na e-mailovou adresu, kterou si zvolíte.
2. Můžete také využívat pohodlný online systém pro správu vratek, který vám umožní snadno sledovat veškeré informace o odeslaných vratkách v reálném čase. Díky tomu můžete rychle reagovat a lépe plánovat práci ve skladu. Využívání tohoto systému vám zaručuje, že se důležitá korespondence neztratí v záplavě e-mailů, a vy budete mít vždy přístup ke všem údajům týkajícím se vratek ve vašem e-shopu. Budete tak vždy vědět, kdy obdržíte vrácené zboží a který dopravce jej doručí. Navíc zjistíte důvody vrácení, což vám pomůže vylepšit sortiment a zvýšit prodej, a zároveň zautomatizujete komunikaci se zákazníky.
Přehled o vratkách v reálném čase


Seznamte se s naší službou

Výhody spuštění služby
Objevte nejdůležitější výhody spuštění služby ve vašem e-shopu. Podívejte se, co získáte.
Způsoby aktivace služby Snadné Vrácení
Vyberte si způsob spuštění služby, který vám nejlépe vyhovuje. Naše řešení funguje nezávisle na platformě vašeho e-shopu.
Online systém pro správu vratek
Získejte přístup k údajům v reálném čase. Spravujte vratky pohodlně v online systému. Zjišťujte důvody vracení zboží, abyste mohli upravovat nabídku a zvyšovat prodej. Sledujte data o vratkách pro lepší koordinaci logistiky a plánování práce ve skladu.
Důvěřuje nám více než 2000 e-shopů v Evropě
kontakt
Máte dotazy? Pojďme to probrat.
Webová stránka nenahradí možnost probrat téma živě. Máte dotazy, chcete znát výhody spuštění služby Snadné Vrácení ve vašem e-shopu? Napište, zavolejte – spojme se.
+420 790 285 219[email protected]



